Marie

Tävling! Min Motivering

Jag fick min allra första mobil väldigt sent. När jag gick i sjunde klass fick jag en Ericsson mobil. Alla andra hade redan mobiler och hade haft sen tidigare. Jag minns inte vilken modell min mobil var bara att det var en Ericsson och att det ändå var en av de billiga modellerna. Sedan dess har jag haft två andra mobiler+den jag har nu. Min andra mobil va med färg, vilket min första inte var, och även den var en Ericsson. Den hade jag inte länge då den blev stulen vilket inte var kul alls för då var jag tvungen att köpa en ny så klart men också en av de billigare varianterna eftersom jag hade lagt mina pengar på den mobil som blivit stulen. Sen nu i julas 2009 så tyckte jag att det äntligen var dags för en ny mobil och att jag skulle lägga lite pengar på den och jag köpte mig en Sony Ericsson w995 Walkmen. Och nu efter det i våras så började komma allt mer touch screen mobiler med mer program och roliga spel, bättre internet osv.Så nu ångrar jag mig att jag köpte mobilen jag köpte och skulle mycket hellre haft en touch screen mobil. Jag hoppas på att vinna en Sony Ericsson Xperia för att jag har varit en trogen Ericsson mobilköpare och bara haft Ericsson mobiler och jag har alltid varit nöjd med dem men alltid haft sådan otur. Skulle bli så himla glad om jag vann en Sony Ericsson Xperia x10!
/ Marie
2010-11-11 @ 11:17:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Stargirls

Hej :)

Vi har en tävling på våran blogg, kika gärna in - http://stargirlsnollelva.blogg.se/2010/november/tavling-1.html



Kramar

Stargirls ;)

2010-11-11 @ 18:09:16
URL: http://stargirlsnollelva.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-11-13 @ 12:05:45
URL: http://cheerandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0