Marie

Kul liv

Modellagenturen som jag var hos för kanske två eller två och ett halvt år sen ringde mig på min mobile i förrgår och undrade om jag skulle på en casting i sthlm på torsdagen, alltså dagen efter, och jag bara nej jag är sjuk. Har bara varit på en av deras castings ever och det var ju när de skrev in mig, sen efter nåt år så började de mejla om alla castings som va men jag har varken gått eller ens svarat på mejlen för inom den branschen är jag FET. Men jag nämnde detta att jag bara vart hos de en enda gång nånsin och då sa de att de ville ta nya mått och bilder så egentligen borde jag gå på nästa casting som dyker upp. Kul med tanke på att jag väger över 60 kg, yes folks I said it!, och har ben som är wide as trästammar och dessutom har eksem som jag inte blir av med på armar, rygg, ben och dessutom har flera ärr efter alla eksem jag haft i vintras. Och jag borde inte ens nämna nåt om hur många kg jag väger men nu blev det så och det är the ugly truth och jag skämms över att väga så pass mk och hoppas att det är en hel del muskler inblandat i allt fett. Hatar att hata min kropp, är så over it och så over att gå ner en massa, få vara nöjd en vecka och sen gå upp ännu mer. Det är liksom ett misslyckande varje gång och att misslyckas tar på en. Jag vill verkligen gå på deras nästa casting men jag vill inte stå och skämmas bland alla smala flickor med fin hy. Jag minns ju hur det kändes sist. Ingenting går någonsin min väg. Alltinf är fan motgångar och ständiga misslyckanden och just nu är jag inte ens ledsen längre bara så jävla arg.
2010-05-22 @ 00:22:56 Jag Permalink


Kommentarer
Postat av: mikaela

haha där ser man, fan vad roligt! :D jag har tyvärr inte hittat boken eller testat metoden fullt ut. men jag minns iallafall att det stod mycket om VARFÖR metoden utvecklades och för vad, samt en massa recept om jag inte minns fel (?). kan rekommendera den iallafall! ha det fint.

2010-05-22 @ 01:08:27
URL: http://mikaeladeverdier.blogg.se/
Postat av: jennifer,

60 kg är inte mycket marie, även om branschen är lite annorlunda än verkligheten. jag tycker du ska köra på magkänslan. du är hur fin som helst, det ska du veta.

kram,

2010-05-22 @ 02:22:20
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0