Marie

Kamera

Jag längtar tills jag får pengar nästa månad. Då ska jag köpa den här kameran, Canon Ixus 100 IS, och ett litet stativ till den. Kameran är ungefär lika stor som en iphone, en aning mindre till och med, så den kommer vara lätt att ta med sig överallt. Har hållt på och läsa om olika kameror nu ett tag och det finns ju hur många som helst men till sist så kom jag fram till att den här är både någorlunda billig, snygg design, liten och av alla recensioner jag läst så har det inte varit mk negativt med denna kameran. Förhoppningsvis så kommer jag lägga upp mycket mer av mina egna bilder då, det känns ju alltid lite roligare. Är helt kameralös just nu, förutom min mobilkamera.

2010-03-17 @ 13:36:24 Jag Permalink


Kommentarer
Postat av: Jennie

SV ; blommor heter det , och inte blommer . om vi ska vara exakt . ;) - men jaa , blommor är vackra :b

2010-03-17 @ 14:07:12
URL: http://sheislost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0