Marie

Fredagen

Upplevde den värsta fyllan någonsin igår. Drickandet började redan vid fyra med lite cider. Sen var det discobowling med girlsen och några öl där. Sen skulle vi förfesta hos Jack och när vi kom ditt kände jag mig helt slut och yr, sen fick jag ont i magen och ont i huvet. Efter ett tag fick jag jätteont och ville bara att förfesten skulle ta slut så jag kunde lägga mig och slippa hålla minen för alla. När alla väl gått mådde jag asdåligt. Sprängande huvudvärk och ont i magen. La mig på sängen och va helt utmattad. Hade så ont så fast jag inte orkade gick jag till toan och satte fingrarna i halsen och spydde en sur jävla äcklig spya, kändes bara som det var magsyra alltså. Sen la jg mig igen och the same story hände igen med sängliggande ett tag fast med ännu mer sprängande huvudvärk och ännu äckligare spya. Sen la jag mig igen men stod inte ut. Hade jag inte varit så jävla utmattad hade jag bölat sönder vid det här laget. Plågad hasar jag mig upp igen för att ta tablett i köket, direkt efter spyr jag upp vattnet jag sköljde ner tabletten med. Men lyckades att behålla tabletten i maggen så efter ett tag kunde jag äntligen få somna. Fy fan vilken hemsk kväll!
2010-03-20 @ 07:25:25 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0