Marie

Fredag




Det var födelsedagsförfest hos Sophie som hade fyllt år, sedan blev det banken. Klunkade i mig massor och har nog inte varit så sjukligt full utan att spy nånsin. Hällde i mig flera cider, massor av öl och några shottar jägermeister med energidryck. Köpte typ fem öl när jag var på banken. När vi skulle gå hem var det ASkallt, säkert 20- alltså. Och jag hittade inte mina vantar i min väska. Rotade aslänge i väskan och nu imorse så bara kollar jag i väskan och så ligger de i den, lol. Liksom hur kunde jag inte hitta vantarna igår.

Fin Jack! Weird min på sista bilden vad gäller mig. Har förresten färgat håret, igen lol. Men är mer nöjd nu så det blir väl mer långvarigt denna gången. Det ser dock konstigt och ojämnt ut här. Bättre bilder kanske kommer.

2010-01-09 @ 14:13:34 Bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0