Marie

Onsdag

Idag blev det en snabbis på stan, träffade Jonna (som äntligen är back från Norge) å några till, lämnade tillbaka en halsduk, sen mötte jag upp Jack för att handla mat. Fast vi slank in på scorett innan. Hittade bbootsen där och fell in love väldigt kvickt. Trots det jättedyra priset så köpte jag dem. Har lite ångest över allt köpande men är helt säker på att jag inte kommer ångra att jag köpte dem. Tar nog en bild imorgon och visar er. Sen på kvällen var det bio med Jonna och lill Bernt. Snabba cash kollade vi på. Inte direkt min typ av film men den var okey. Var grymt trött sen när den var slut. Var riktigt skönt att komma hem till Jack sen. Trots att jag blev så trött så har jag inte kunnat somna än. Har jättesvårt att slappna av, tror det är därför jag inte somnar. Jobbigt är det.
2010-02-04 @ 02:47:36 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0