Marie

Dröm eller inte

Flera gånger när jag har sovit hos Jack så har någon eller några ringt på dörren runt åttatiden flera gånger. Jag vaknar såklart när de ringer på men går inte ens upp ur sängen. Avskyr att öppna när det ringer på, har alltid varit sån. Dessutom öppnar jag inte för strangers. Så har därför ingen aning om vem det egentligen är som ringer på och tycker det är obehagligt. Liksom åtta på morgonen också, förväntar de sig inte att alla är på jobbet då? Blir nästan orolig att det är några som ska bryta sig in. Liksom vad gör jag då. Men det jag ville komma fram till var händelsen, eller vad man ska kalla den, imorse. Jag tror det var någon som ringde på idag igen vid åtta. Jag vaknade men ändå inte. Jag var typ fast i en dröm. Jag hörde dörrklockan och drömde att nyckeln vreds om i låset och en gubbe men flint och svart hår på sidorna kom in. Hade aldrig sett honom innan så jag blev ju rädd. På ett konstigt sett så kändes det som om jag vaknade men ändå inte. Och jag började ropa "Jack, han kommer. Det kommer någon" flera gånger och försökte sätta mig upp i sängen men det var omöjligt. Det var som om min kropp inte lyssnade på min hjärna. Det var sjukt äckligt. Låg där rädd och kunde inte röra mig. värsta jag varit med om i drömväg. Och tänk de som stod där utanför dörren om de hörde mig när jag ropa, den måste ju ha undrat, haha. Hoppas personen håller sig borta och slutar upp med sitt jävla plingande på dörren åtta på morgonen.
2010-02-10 @ 14:01:27 Jag Permalink


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Så jobbigt :S

2010-02-10 @ 14:52:59
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Trees

Tack mariiie, din också. :) Det där låter rätt läsktigt! Har också vart med om att jag vart fast i sängen/drömmen utan att kunna röra mig, och sett saker som jag inte kan förklara. blee!

2010-02-10 @ 22:06:14
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0