Marie

Jag ska köpa hela världen lilla mamma ..men inte till dig

Sparade det där med att hämta mina saker i önnestad till idag. Ska dit när de andra slutat vilket känns alot bättre. Ska lämna en nyckel och få tillbaka en hundring också, alla pengar är välkomna just nu. Efter skolbesöket ska jag till h&m och registrera ett köp på mitt klubbkort. Gick förbi h&m igår och sneglade in, såg att de fått in nytt, vet inte hur jag ska kunna hålla shoppingbegäret i styr när jag går in där. Antagligen kommer jag komma ut med en liten h&m kasse, lol. Har dessutom fått ett paket från h&m med lite kläder och assecoarer. Bäst att mamma inte får syn på det där paketet, hon frågade mig i veckan om jag hade blivit en shoppaholic, jag förnekade det men det ligger nog lite sanning i det.

Just nu sitter jag och snuvar och näsan kittlar. Hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu, har ju en del att ta tag i. Nu ska jag duscha och göra mig iordning annars kommer jag aldrig iväg.
2009-10-16 @ 11:05:57 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0