Marie

Efter all bloggtorka

Jag har inte skrivit här på ett bra tag nu. Vardagen ser pretty much likadan ut varje vecka, jag åker till skolan i Önnestad, är antingen för trött för att göra något, har prestationsångest, vill bara där ifrån eller är allmänt nere. Efter skolan åker jag ibland hem till Vä eller till my 2nd home hos Jack. I Vä lämnar jag ofast bara smutstvätt eller hämtar ren tvätt, försöker gå en sväng med Moa som jag saknar en hel del och så klart pratar med mamma. Och at Jackies blir det ofta matlagning, tv och mys vilket jag aldrig tröttnar på. Men jag lever mer för helgerna. Helger=ingen skola=man kan släppa sina worries. Men trots dryga veckor så tycker jag tiden går så fort. Har btw fastnat i dåliga matvanor och en ofastare kropp. Jag är bäst på att göra det värre för mig själv än vad det redan är.
2009-10-07 @ 11:27:01 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0