Marie

Bloggdesignandet

Det går inte bra nu alltså. För en stund så va jag nöjd med bloggen men då skulle jag ändra något och allt gick fel. Har suttit och försökt fixa det hur länge som helst. Vill att själva inläggssidan tillsammans med menyn ska vara i mitten av skärmen och att headern ska vara ovanför, i mitten av inläggssidan och menyn eller hur jag nu ska förklara det. Någon sm vet hur det ska göras? Det verkar som om jag pillat för mk bland alla koder och typ tagit bort några typ men ni kanske vet något jag inte testat så pliz share era bloggdesignskills.
2009-10-24 @ 07:50:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Walentin

Lalalaa ;)

2009-10-25 @ 23:43:04
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0