Marie

Nostalgiskt

Idag när jag gick in på en sida och skulle bli medlem där så, till min stora förvåning, så var jag redan medlem där. Jag lyckades logga in mig och där på sidan hittar jag fyra olika album med asgamla bilder. Och ungefär 95% av bilderna va på mig själv. Haha, har suttit och asgarvat inombords åt alla bilderna. Det var skitkul att jag hittade dem. Ofta brukar jag mest bli sad av gamla bilder, då de ofta väcker gamla minnen som aldrig kommer igen, men denna gången var det bara roligt att titta på old pics. Hade typ ett album med jättemånga bilder jag tagit med webcam, haha.
2009-05-23 @ 23:03:25 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Erkänn att det var lunarstorm.se du blev medlem på :P

2009-05-24 @ 11:59:52
URL: http://pinklady.blogg.se/
Postat av: Mary

haha, lol nej :P

2009-05-24 @ 18:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0