Marie

What is this for

Under helgen har jag inte mått särskilt bra alls. Haft huvudvärk varje dag, vaknat med ont i ryggen, hungrig nästan hela tiden, ont i magen och haft stor brist på energi. Jag och Rickard har suttit i soffan i stort sett hela helgen. Det har sappats mellan olika skitprogram och jag har somnat i soffan varje kväll. Det har ätits godis, mer eller mindre, varje dag. I fredags åt vi hemgjord pizza och idag bakade vi kladdmuffins. Och jag gillar inte ens kladdmuffins, ändå åt jag några. Imorgon vet jag inte hur jag ska klara av skoldagen, trots att jag bara har en lektion. Men när man vaknar upp med huvudvärk så brukar det vara svårt att ta sig ur sängen, dessutom känner jag mig hemsk vart jag än går. Min kropp är värre än nånsin och jag orkar knappt kolla mig i spegeln. Awful.
2009-03-22 @ 20:56:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0