Marie

Torsdag

Jag mår förvånansvärt bra idag. Jag är helt säker på att det är solen som gör det. Trots allt så vaknade jag med en fin känsla i kroppen och solen skinande in genom fönstret. Senare idag, vid lunch, ska jag äta med pappa och kanske Henrik. Är inte sugen på något speciellt just nu men det är ju ett tag kvar till lunch så det tar väl sig. Sen ska jag kolla efter svarta jeanstights i stan efter det hade jag tänkt. Det enda jag kommer i just nu, lol. Sen fick jag ett presentkort av mamma på h&m, 600 kr(!), så dit kasnke jag också tar mig.
2009-03-19 @ 09:30:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

men lyckost! jag vill med få presentkort att shoppa upp, haha!

2009-03-19 @ 17:42:18
URL: http://reallyrichsatanist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0