Marie

Studentmössa

Idag fick vi våra studentmössor som vi beställt. Och usch vad jag är missnöjd med min. Hela mössan, förutom den lilla svarta skärmen framtill, är i typ sammetstyg. Vit och svart som den ska vara. Men fyfan vad fult med sånt tyg! Fick ni andra studentare också era mössor i sånt tyg? Och självklart ser jag ut som ett miffo med mössan på. Ganska trist med tanke på att man antagligen ska ha den på sig halva dagen sen på studenten. Kul att vara ful och se ut som ett miffo på sin student, verkligen.
2009-03-10 @ 17:18:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

min är inte i sammet, men i ett mjukt tyg. jag valde mössan som hette "diamant". tog du med den? den har en diamant på ovansidan. jag tycker inte den är fuwl, men vi kanske ej tog samma. beställde du nått mer än mössan?

2009-03-10 @ 19:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0