Marie

Projektarbete

Idag och imorgon är det redovisning av projektarbete. Vilket innebär att man ska sitta i skolan och visa upp det man hållt på med i sitt projektarbete, som en liten utställning kinda. Det hade krånglat till sig lite med det för mig, pga att en lapp som jag skulle ha lämnat in kom in en vecka för sent för att jag varit sjuk och inte fått tag på min handledare. Så jag stod inte med på den listan där det står var i skolan man ska redovisa. Men ringde nyss min handledare och hon sa
att jag bara behövde gå dit anyway och placera mig med mina saker nånstans. Sen behövde jag inte vara där förrän halv ett sa hon, ist för nio som det stod att vi skulle vara där, fast jag åker nog in tidigare anyway. Desutom skulle hon fixa dit dockor (typ skyltdockor) som jag kunde ha. Supersnällt!
2009-03-09 @ 07:31:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0