Marie

Mat, allt handlar hela tiden om mat

Idag har jag ätit nudlar, vilket inte är världens katastrof egentligen men det känns inte riktigt bra ändå. Min diet just nu tillåter inte nudlar. Thow så tog jag ett piller innan som ska förvandla kolhydrater till fibrer. Man kan ju aldrig vara säker på att det fungerar, sånt märker man ju bara om man tar de varje dag, vilket jag då inte gör. Tar de så sällan jag kan, dvs bara när jag äter nåt med kolhydrater. Det är verkligen trist att man ska behöva hålla koll på vad man äter. Att hela tiden tänka på mat. Inte på att kränga mat och så. Utan på vad man ska hitta på att äta idag och på vad man får och inte får äta.
2009-03-05 @ 19:32:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

äsch mary, lyssna på denna http://www.youtube.com/watch?v=SocVJA4wWgY&feature=related :)

2009-03-07 @ 15:43:17
Postat av: Mary

haha, lol Molly. Den låten tar mig tillbaka till min childhood :P

2009-03-09 @ 07:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0