Marie

In my world

Jag blir alltid så ledsen när jag hör att någon gjort slut med sin bf eller gf. Blir till och med ledsen när jag läser om att någons förhållande tagit slut som jag inte ens känner. För mig är göra slut=katastrof. Det är det som kan få en att må sämre än sämst. I af om man verkligen älskar personen. Men även ifall jag har inristat i huet att göra slut är=katastrof så har jag ju lärt mig att det inte är det. Men still, blir så ledsen när folk gör slut. Man tänker alltid att de var ett så bra par och att de var så fina tillsammans och att de borde hålla ihop fo ever. Men in the real world så funkar det inte så. Accept Mary, accept.
2009-01-19 @ 18:37:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: JONNA

HAHA jag har det likadant!

2009-01-19 @ 20:46:37
Postat av: Mary

men det är ju så sadsadadasasdasad

2009-01-20 @ 13:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0