Marie

Crosstrainer part 3



Alltså OMG, jag beställde nyss en orbitrek elite crosstrainer. Det var scary att beställa något så dyrt från internet, har liksom aldrig gjort innan. Var lite nervous när jag slutförde beställningen. Men det känns ändå bra att den är beställd nu. Har kollat länge på den och jämfört lite med andra, läst olika forum och shiet. Den ska nog vara bra tror jag, det är i af det jag kommit fram till. Den är inte gigantisk heller men visst kommer den ta lite plats men det äre värt. Och alltså lol på bilden, man ser att tjejen håller in magen. Dessutom ser det så extremt töntigt ut när muskelknutten står på den, liksom sådana muskler får man ju inte av en sån såvida man inte tränar asset av sig typ varje dag, haha.
2009-01-10 @ 15:05:49 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0