Marie

Fredag

Blev frukost bestående av kinabuffé med pappa idag. Testade sushi för första gången, det var riktigt gott faktiskt! För övrigt så tycker jag inte att kinamat är någon direkt höjdare längre, fast friterade räkor är aldrig fel. Efter maten gick jag en runda på stan. Lyckades hitta julklapp till mamma, pappa och en till Jack. Pappa ska få en ny mössa, han sa att han önskade sig det så jag hoppas att han ska gilla den. Sen hittade jag en riktigt fin adressbok till mamma. Kom och tänka på hennes gamla som är full av nummer och som är väldigt sliten så jag tyckte att en ny passar nog bra. Jacks julklapp är hemlig, kan inte avslöja det här. Sen köpte jag "julklappar" till mig själv, lol. Hittade en fin topp och ett linne, strumpbyxor, mascara och en ring som jag är osäker på om jag ska behålla eller inte. Sen gick jag och handlade ätligt stuffs och lagade hyfsat god mat till mig å Jack. Han är bästa.
2009-12-19 @ 02:35:42 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0