Marie

Tradera

Fick två paket i brevlådan idag ! Det är alltid lika roligt å a bit spännande <3
Det blev som en liten tröst på otursdagen att hitta dem där bland reklamen. Jag fixk mitt löshår och min hängslekjol från tradera. Är pretty nöjd, bara det att det var inte så jättemk hår fast hade jag tänkt efter så hade jag redan vetat det sen innan när jag höll på med löshår och så.
Men ärligt talat, haha, jag ser äckligt ful ut i löshåret. Det blir ju inte så tjockt med hår när man har på det. Men jag tror inte ens att jag skulle se bra ut i det om jag hade haft dubbelt så mk, haha. Sorgligt. Men jag tänker ändå behålla det. Jag planerar att färga håret brunt när utväxten börjar visa sig mer och kasnke skaffar jag mer hår då och färgar det. Sen får det bära eller brista.

Häxa_90 @ lunarstorm

Här har ni iaf en inte allt för ful bild på mig i det. Väldigt tunnt dårå.


Här har ni kjolen.




2008-09-25 @ 16:24:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

snögg kjol minsann

2008-09-29 @ 23:22:48
URL: http://desi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0