Marie

tierd of dreams

Jag förstår ärligt talat inte varför den där personen är med i nästan varenda dröm jag kommer ihåg. Det är bara ett stort frågetecken. Jag är trött på att drömma drömmarna. Idag vaknade jag med en ångestkänsla i magen och i halsgropen. Den här personen har varit "död" för mig länge och har inte funnits i mitt liv på flera år. Och drömmarna får mig bara att tänka på den tiden då personen var i mitt liv och visst känner jag en liten saknan. Men det är in the past så varför ska mitt drömmande dra upp den där personen ur den grav i huvudet på mig som jag begravt så väl. Jag vill veta vad drömmandet betyder och vad jag borde göra för att det ska upphöra. Själv tror jag, att utan att förstå det själv, att det är något oavslutat mellan oss som jag borde få ett slut på. Men hur ska jag lyckas med det. När jag väl ser den där personen så blir jag ibland lite nervös och det kan ju knappast vara till någon hjälp.
Nej, mindre frågor och mer svar är vad jag behöver nu.
2008-09-21 @ 09:45:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0