Marie

see SY saw

Mycket syende av mig kommer det bli den här hösten. Håller på att göra om och sätta ihop lite av mina gamla mönster och ska sy en vinterjacka av dem. Hittade ett jättefint tyg med rosor på, jag vet det låter lite strange med en jacka med rosor på men jag tror det kommer bli riktigt bra. Sen ska vi börja med projektarbetet nu med och jag tänkte sy en egen liten kollektion på totalt 4 outfits. Blir kasnke två helplagg, två nederplagg och två överplagg. Ska börja skissa och designa idag tänkte jag och har en del ideér. Jag ser fram emot att jobba med projektarbetet, verkligen, kommer bli så roli! Sen har jag ju textil b också och där håller vi på att sy om second hand kläder just nu och senare ska vi göra en kollektion i ett visst tema vilket också verkar bli roligt. Vi får väl se ifall jag tröttnar på att sy och syr ihop mina händer ist men jag tror inte risken är så stor !


Här har ni en gammal tantkjol jag sydde upp.
Gillade tyget.
2008-09-18 @ 10:58:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0