Marie

forts. brun hywe

Jag fick tipset om att jag skulle bleka det en gång och sedan färga med den bruna färgen jag ville ha. Visst tänkte jag följa det tipset också men dumt nog så gjorde jag inte det i af. Väl i affären så hittade jag en hårfärg där det var en före
bild på hår med samma färg som mitt och sedan en efterbild på en fin brun nyans. Jag funderade lite på hur jag skulle göra. Om jag skulle ta denna färgen och chansa eller bleka det och sedan färga. Man kan inte lita på bilderna på förpackningen och det var stor chans att det bara skulle bli svart. Men jag hade verkligen ingen lust att bleka pga att det sliter så och att det kommer ta extra tid så jag chansade. Köpte bara hårfärgen och visst blev det svart och min utväxt blev brun, men det syns inte så mk vilket är bra. Jag får väl vänta tills denna färgen går ur eller tills jag får en snygg ljus utväxt igen och sen ta den där blekningen och sedan färga.
2008-10-21 @ 15:32:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

tur att du passar i märkt hår ändån!

2008-10-22 @ 22:03:47
URL: http://desi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0