Marie

second hand

Ingen har väl missat att second hand är bra .
Idag var jag på röda korset .
Hittade två olika gardiner där i rätt fint tyg som jag köpte .
Ska inte direkt använda dem , jag ska ist sy kläder av dem .
Nån tunika eller topp blir det tror jag .
Det är lite sådär sommriga tyger med ljusa färger och blommer .
Hoppas jag kan göra något fint av dem .
Sen var jag med Molly och kollade i en second hand affär vid kyrkan .
Där hittade jag en fin liten väska , också med blommor .
Jag har hamnat i något stadie nu där jag gillar nästan allt med blommor , haha !



The baggie .
Den blir fin sen till våren .
Känner att den inte passar så bra till min svarta, trista och klumpiga vinterjacka .
2008-03-13 @ 21:36:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0