Marie

infection

My leg hurts .
Eller ja , finnen eller vad fan det är jag har fått på det .
Det var så att en morgon så bara hade jag en finne eller nåt liknande på insidan av låret .
Och nu har den bara blivit rödare och gjort ondare ;_;
Guess att det är rätt komiskt att på exakt samma lår och inte långt ifrån "finnen" så har jag haft ett infekterat myggbett som blev infekterat när jag var hos Rickard en helg i höst .
Har ett fett ärr som är lila efter det .
Och det var ju tydligen VÄLDIGT roligt att jag hade fått ett myggbett som var infekterat på innersidan av låret när jag hade varit hos just Rickard .
Och nu har almost samma sak hänt igen och alla sitter väl redan och skrattar åt mitt elände .
Men fuck er , jag pallar inte med ett infekterat sår igen !
Jag pallar inte behöva gå till vårdcentralen varannan dag för att byta plåster och rengöra skiten .
Och jag pallar inte göra det i nästan en hel månad -_-
Jag missade tid från skolan och hade ont och blev såklart riktigt orolig .
Dessutom så var det ibland en hårdhänt sjuksköterska som skulle rengöra såret och lägga om det och dem pillade i det och höll på ;_;
Usch nej , inte allt det här en gång till ! 
2008-03-24 @ 21:25:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0