Marie

bulleruttan

Rickard är och repar .
Har rejält tråkigt och min rygg gör ont .
Sen rapar jag bulldeg .
Rickard bestämde sig för att göra bullar idag .
Men han är som bambi på hal is i köket , yes , så jag fick ju hjälpa till .
We got crazy kan man säga .
Vi har säkert ätit 10 RÅA bullar var .
Och för er som inte fattar vad råa bullar är så är det när bullarna är i det stadiet att de fått på sig all sin fyllning men inte penslats än och pärlsockrats än .
Vi hade ett lite nasty rapkrig innan , jag rapade Rickard i ansiktet och Rickard försökte rapa mig i ansiktet men liksom jag är smart så jag bara satte min hand för hans glappa rapkäft (:
Och här är snö , rätt så mycket snö .
2008-03-24 @ 21:14:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0