Marie

jajaja

Gissa vem som hittat en laddare som passade till mobilen. Yes, me! Så nu är jag inte mobillös, feels good. Och mamma tog hem sin dator över helgen så just nu är jag inte datorlös heller. De senaste dagarna har jag nästan bara legat i soffan halvt förlamad med träningsvärk i låren efter min första joggingrunda på ca tre veckor. Där har jag legat och dreglat på en stor röd mjuk kudde. Och medans jag legat där i mjukisbyxor och någon topp som inte alls matchar har jag sett serier som bland annat Dharma & Greg, paradise hotel, love my way, once and again och lite simpsons.
Har även sett filmer som handen som gungar vaggan, phenomonon, sagan om ringen. Emellanåt har jag också ägnat dagarna till att plocka ur diskmaskinen och även plockat in disk i diskmaskinen, en och annan promenad har det också blivit. Detta, förutom att sova,äta, pissa och skita, är vad jag som mest ägnar mina sommarlovsdagar till. Jag önskar jag hade motivationen och viljan till att göra någonting annat, till att lyfta på min sketna häxvårtiga röv och göra saker som egentligen borde göras. Städa rummet skulle behövas, en rejäl runda med dammtrasan och dammsugaren skulle vara att rekommendera. Och visst finns det fler saker som behöver ordnas men just nu får det vänta.

2008-06-27 @ 23:50:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0