Marie

wip my sorry ass

Var så trött på teorin idag. Behövde ett break och gav mig av inåt stan istället. Fyndade en nice mörkblå kofta för billiga 75 spänn. Halva reapriset in my <3. Sen var jag duktig ändå och gick tillbaka och pluggade lite mer teori och vid halv ett plockade mamma upp mig och sen fick jag övningsköra till havet, precis som alla andra dagar sen i förra onsdagen. Brände mig på benen, på baksidan, that sucks, men hoppas det lägger sig till imorrn eller så. Svider! Efter solandet skulle jag och mami handla så vi begav oss till willys och innan vi gick in besökte vi skopunkten. Där gjorde jag ännu ett fynd. I <3 fynd (och att skryta om dem!). Köpte ett par högklackade helt okey shoes för BARA 49 kr. Vet bara inte när jag ska lära mig gå i dem. Har aldrig gått i högklackat och har ingen lust att stapla fra på dem på stan allra första gången, haha.

Haha, mitt feta arsle och min bränna.
Ser ut som om mina vader är större än mina lår men BELIVE ME det är dem INTE.


Skårna.
Bilden gör dem faktiskt inte rättvisa, much nice irl.



Och såhär lång blir jag när jag har dem på mig.
Jätten!



(Haha, så sjukt fattiga och tråkiga bilder!)
2008-07-30 @ 19:51:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

OH skorna påminner massa om mina ju! du vet vilka? :D förutom att mina har ljus klack + öppen tå. haha vad nice! 49 spännos är ju ingenting :o



ajaj med bränna btw. hoppas det lägger sig snart :*

2008-07-31 @ 23:24:54
URL: http://desi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0