Marie

Sthlm

Om ni hängt med så vet ni att jag och mamma ska åka nånstans på semester tillsammans nånstans inom en rätt snar framtid. Jag fick bestämma att vi skulle till något varmt land men plötsligt idag kom jag med ett förslag som faktiskt förvånar mig själv och som får mig att känna att jag är väldigt tråkig. Förslaget var att vi skulle åka och shoppa i Stockholm istället några dagar. Och i och med att det blir billigare än en solsemester så skulle jag ha dem pengarna att shoppa för ist. Men liksom hur otroligt trist är jag inte, välja två dagars shopping i sthlm över en vecka i solen i ett nytt land jag aldrig varit i innan. Nu när jag tänker närmre på det så får jag lite beslutsångest. Tänk liksom lots of cash att spendera i sthlm men samtidigt känns sol, bad och nya upplevelser också lockande.
Vad hade ni valt ?? 

2008-07-03 @ 23:18:49 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0