Marie

See ya sthlm

Trots att jag inte ens hann bestämma mig så blev det Stockholm. Mamma trodde väl att jag hellre ville det. Vi åker dit nästa måndag med tåg, första klass till och med. Vi åker på morgonen ganska tidigt och vid lunchtid kommer vi att vara framme. Vi ska bo i en av mammas arbetskamraters hus och det har vi helt för oss själva. Vad jag har fått veta om huset är att det ligger nära en sjö så att man kan gå och bada lite när man vill, det har tvåvåningar och där finns storbildstv och dator man får låna. Vi stannar där tills på onsdagen och medans vi är där blir det väl som sagt en hel del shopping, badande i sjön och kanske nån utflykt. Jag har ingen som helst aning om vad det finns för bra affärer i sthlm, tipsa mig om några? 

2008-07-06 @ 10:45:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

jag skulle också valt sthml! liksom shopping <3 jag vet inte direkt några affärer, top shop och beyond retro kanske? :)

2008-07-06 @ 14:03:33
Postat av: Nina

Jag dissar Norrland och kommer då alltså på fredag ;)

2008-07-08 @ 01:03:36
URL: http://alltsammans.blogg.se/
Postat av: mary

molly: yea, shopping is tha bezd! sha shoppa satan :D

ja, jag får ta å pallra mig till dem!



nina: assume! du är så welcome så (:

2008-07-08 @ 08:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0