Marie

brooom, brooom säger bilen

Har hållt på nu i en vecka och övningskört MASSOR, två gånger varje dag. Först en gång med mamma, sen engång med pappa på samma dag. Själva intensivkursen går jag inte längre, det är en lång historia och även en pinsam actually (sitt ni där och undra!). Pluggar teori varje dag också, kanske i två, tre timmar på körskolan. egentligen skulle jag gjort mitt teoriprov nu på torsdag men det sket sig för jag hade inte kommit tillräckligt långt. Och NEJ det är inte för att jag är trög eller nåt sådant, det är för att jag orkar inte sitta där och plugga i mer än tre timmar i det kvava datarummet. Och idag var det ganska hemst i det där datarummet. The reason why var för att först kom det in en snubbe som gått på samma högstadie som mig och satte sig två datorer ifrån mig. Sen kom den andre snubben in som också hade gått på samma högstadie och satte sig en dator ifrån mig och snackade med den andra snubben. Och sen kom den TREDJE snubben som OCKSÅ hade gått på mitt högstadie in och tog en stol å satte sig typ emellan dem. Och the funny thing is att alla tre va mobbers på högstadiet och trakasserade mig å en til. HAHA, nu sitter jag och skrattar åt det men när jag väl var där i samma rum med alla tre så blev jag kinda rädd. Inte rädd att de skulle göra något eller så men jag blev helt enkelt rädd. Ärligt talat så skakade jag lite för så rädd blev jag och antagligen är det en rädsla som inte många kan förstå. Som sagt så var jag inte rädd för att de skulle göra något eller för att de gjorde det dem gjorde utan jag blev bara rädd. Så jag gjorde klart den delen jag hade kvar på teorin och stack därifrån. Mådde bad och ville bort från stan för jag var rädd för alla människor. Satt och skaka lite, ett tag efter jag hade gått ut, på en bänk. Sen kom mami och vi körde till havet.
2008-07-28 @ 19:55:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

MEN SÖTI dont be scared :( naawh och jag vill höra den pinsamma historian! haha

2008-07-28 @ 22:10:01
URL: http://desi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0