Marie

Well , here I am

Yes , framme i gbg .
Eller snarare , jag kom fram igår .
Ungefär tjugo i sex kom jag väl fram , vilket var 20 min senare än den tiden jag skulle varit framme .
Detta för att bussen blev stannad av polisen , vet inte riktigt varför men jag tror att busschaffisen körde lite för fort och fick böter .
Så kan det gå !
När jag satt på den första bussen mellan Kristianstad och Halmstad så tänkte jag på hur jävla kallt det skulle bli att vänta i Halmstad och att det skulle varit perfekt med ett bibliotek att fördriva tiden i .
Och vet ni vad jag hittar i Halmstad , precis bakom busscentrumet ? Hahah , deras statsbibliotek .
Otroligt att jag inte sett det innan .
Och det var verkligen skitfint , liksom en stor glasbyggnad precis bredvid ån där .
Det var modernt och superfräscht och så fint där , de hade ett fint café där med men är pank så ville inte lägga ut mina last moneys på en fika .
Har några savings i och för sig men dem tänker jag shoppa upp här i gbg .
Men alltså om man är i Halmstad så måste man nästan besöka biblioteket där , haha , fa real det var asfint !

2008-02-18 @ 10:41:30 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

du skulle fotat biblan! :) lol på busschaffisen som fick böter haha :) kollade inte polisen att ni hade bältena på? :P

2008-02-18 @ 11:55:38
URL: http://desi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0