Marie

thick coldness , thin sickness

Jag tror jag håller på att bli förkyld .
Har lite ont i halsen och känner mig lite svag .
Hoppas nästan att jag blir sjuk .
Liksom förkyld=gå ner i vikt .
Haha , jag är så lazy och lame , men liksom kul att motionera i det här skitvädret .
Jag kan inte sticka ut och springa , inte gå långpromenader .
Jag tränar inte på något gym eller så , klarar inte av att gympa med främlingar .
Mamma köpte ett terminskort till mig på friskis och svettis .
Jag va där en gång på hela terminen .
Stackars mamma , wasted money liksom , men jag tror hon förstod att jag inte klarade det .
Sen kan jag inte simma på badhuset heller .
Min hud är så känslig och just nu , pga det kalla vädret , är min hy riktigt känslig , torr är den och eksem får jag typ nästan överallt känns det som .
Min hud är äckligast nu och det blir bara värre om jag ska utsätta den för klor som den inte riktigt tål .
Så liksom en förkylning skulle vara en bra lösning , haha .
Jag kan vara sjuk i nån månad tills det blivit bättre väder , lol , så kan jag börja sticka ut och springa igen !
Fast jag va faktiskt riktigt duktig på lovet , jag va ute och sprang två gånger och gick på en really lång promenad hos Rickard+ va i stan och vandrade omkring två gånger i timmar .
Dessutom har jag fått tillbaka min själv kontroll med vad gäller mat .
Jag skäms över det men innan krängde jag i mig av godis och chips och onyttiga saker när jag väl åt det , det fanns egentligen inget stopp .
Nu äter jag inte alls lika mk som jag har gjort innan .
Jag förtjänar en klapp på axeln , minst sagt !
2008-02-26 @ 21:17:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

omg jag håller också på att bli sjuk!! har också gnällt över det i min blogg. jag tror allting är jonnas fel.. FYFAN FÖR HENNE FYFAN. LET'S BE HATIN' ON HER.

klapp på axeln och grattis till chipskontrollen! chips är evil. jag har lyckats battla dom i två dagar and still going strong :')

2008-02-26 @ 22:44:47
URL: http://desi.blogg.se
Postat av: mary

YEA , allt är henne fel , hon ska allt få !

keep up the good work mållzan , I BELIVE IN YOOOO :)

2008-02-26 @ 23:02:06
Postat av: jonna

DET ÄR INTE MITT FEL :((
Jag har huvudvärk, det smittar inte?
jag hade kunnat gå till skolan
Men i tisdes orkade jag inte,
och det var så skönt att vara hemma
att jag stannade hemma idag igen :)
ALLT ÄR.. SOPHIAS FEL

2008-02-27 @ 12:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0