Marie

Redovisning

Yea , det blev en del spänn som försvann rätt lätt .
Men anyhow , hittade fina saker och va in need av nya saker så shiet the same .
Dessutom gjorde jag en del fynd ändån så .
Fast jag hittade aldrig nån väska som jag faktiskt behöver .
Jag kanske får ta och sy en själv , då blir den ju som jag vill ha den så .

Inköp:
-flätat midjeskärp 98:-
-svart midjeskärp med fint spänne 30:-
-mörkgrå kofta 99:-
-senapsgul kofta 29:-
-liten sweatshirt 198:-
-vit t-shirt med svart midjekjol 149:-
-liknande en rysk sjal med blåa blommor 129:-

Sen köpte jag en blus också , fast är lite osäker på den .
Den är liksom inget jag brukar ha på mig .
Funderar på ifall jag ska lämna tillbaka den och köpa en annan sweatshirt jag vill ha .
Fast samtidigt vet jag inte om jag kan lämna tillbaka den , den var nämligen på rea , men det borde gå va ?
I af , den är liknande den som är på bilden fast inte så lång och ser inte likadan ut vid knapparna och är i en annan färg .

Kanske svårt för er att tänka hur den ser ut men what should I do ?

2008-02-21 @ 21:40:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

låter som du fyndade en del :) liksom en kofta för 29 spänn? wöwöwöwö

2008-02-21 @ 22:50:03
URL: http://desi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0