Marie

Rain , fall on me

Hemsk dag idag .
Det kändes dåligt att vara i skolan .
Mådde inget vidare , sen var jag hängig och hade ont i halsen också , vilket jag fortfarande har .
Att va i skolan gör ju aldrig nånting bättre heller .
Textilen som jag ahde idag gick att överleva utan nån större ansträngning .
Gympan efteråt tvingade jag mig själv att gå på , övervägde egentligen att åka hem .
Efter den skulle jag gå till keramiklektionen .
Visst gick jag dit , eller åt det hållet .
Men när jag var kanske 50 meter från huset vi har lektionen i insåg jag att jag inte orkade sitta där och plågas när allt jag ville var att vara hemma och slippa vara bland people .
Så jag gick istället till bussen i blåsten och regnet .
Fast här hemma blev det inte mk bättre , my own fault .
Jag får trösta mig med lost när det börjar och hoppas att jag inte ställt till det för mig själv .
2008-02-27 @ 20:36:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0