Marie

nysa är min grej

Ja , nysa är verkligen min grej just nu .
Nyser nästan ut hjärnan .
Och snorig är jag , USCH !
Sen känner jag mig lite hängig och trött sådär som man gör när man är sjuk .
Annars är det väl ingen fara med mig , eller ja typ i af .
Jag måste må bättre imorgon och vara så nära frisk man kan vara .
Tips på bra saker som dödar en förkylning ?
Meg har ju födelsefest imorgon , den vill jag inte missa .
Trodde inte att jag skulle se fram emot den som jag gör .
Jag är still orolig thow .
Orolig hur jag kommer må bland så mk folk samtidigt .
Men jag tror jag kommer klara det ganska bra ändå .
Fast jag är rätt descusting just nu , mina näsa är lite röd efter alla snytningar och att nysa är rätt äckligt .
Jag ska äta apelsin , dricka te och ha på mig varma myskläder , min taktik mot förkylningen .
2008-02-29 @ 15:04:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0