Marie

frosty filthy morning

Imorse var det så sjukt kallt .
Det har fortsatt vara sjukt kallt hela dagen .
Jag dör i sånt här väder .
Men skönt att solen var framme i af , bara det inte kommer snö nu när det är så kallt .
Jag kände mig sjukligt trött imorse , stod knappt ut att vara i skolan de första lektionerna .
Hade det inte varit för redovisningen av parafrasen vi hade idag hade jag åkt hem .
Men efter lunchen kändes det lite bättre , kände mig inte helt lika lättirriterad men var fortfarande riktigt trött .
Trots det tog jag mig till h&m , där köpte jag en halsduk .
Fast jag köpte den baar för att jag frös så mk och den var billig så why not .
Sen skaffade jag mig en rätt fin kjol också .
Efter den korta shoppingturen gav jag mig av till skolan för att skriva ut en bild på en frippe (frisyr) .
Skulle nämligen klippa mig idag (vilket jag också gjorde) .
Småstressade bort till tågstationen för att säga ba-bai till Rickard .
Han skulle åka hem , men jag får snart se honom igen , åker ner på söndag om allt går som det ska .
Sen gällde redovisningen och den gick bra , hade inte förberett mig men visste ändå vad jag skulle säga , glömde bara säga en sak , haha .
Sen gick jag från stan till österäng , där min frisör håller till .
Det var really cold men det tog inte alls lika lång tid som jag trodde det skulle ta .
Sen vare cutcut och nu har jag ny frisyr .
Har ingen bra bild men den här får duga
 
Fast luggen klippte jag själv .
Sen har jag också fått den där boken jag ska läsa fixad och den är inte särskilt tjock så jag kommer nog klara av att läsa ut den .
Resten av kvällen ska jag nog tillbringa framför tv:n hade jag tänkt med lots of vatten och toabesök , haha .

Ciao!
2008-02-15 @ 20:30:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

du blev jättefin sötnos! nya frippan looks grejt. och din redovisning gick skitbra :)

2008-02-15 @ 21:50:12
URL: http://desi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0