Marie

brb gbg

Ja , om några timmar kommer jag sitta på swebus än en gång .
Min väska är mega tung och jag måste först släpa med den på statsbussen sen får jag släpa den i Halmstad i en timma när jag väl är framme där .
Mina axlar kommer ta stryk .
Det ser ut att vara kallt ute , blåsigt och ruggigt är det .
Har klätt på mig ordenkligt , dubbla tights, haha, och stickad långkofta , under den en långtröja .
Hoppas på att slippa frysa när jag väl står och väntar på bussen i Halmstad .
Vet inte ifall det är så lockande liksom att gå ända till McDonalds med den tunga väskan .
Hoppas i af att resan inte är allt för seg och att jag lyckas roffa åt mig fönsterplatser .
Fönsterplatser är ett måste .
2008-02-17 @ 09:30:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0