Marie

sickling

Jag är sjuk. Blev sjuk i förrgår. Förkyld är vad jag är. Inte så farligt idag men imorse vaknade jag med 0,5% ork i kroppen och en laffli känsla av huvudvärk inside mitt bigga head. Och under natten har jag vaknat miljarder gånger och varit kokhet men inte vågat slänga av mig täcket pga att jag säkerligen skulle få halsont också om jag gjorde det. Så har det varit de senaste nätterna. Fast denna natten sov jag alone. Ridchie Bidchie åkte hem igår, sad but true. Fast när han hade åkt fick jag flera saker gjorda. Också lite sad but true, haha. Jag sydde på min klänning till projektarbetet. Gjorde delarna till pepparkaksslottet som tyvärr bara får bli ett pepparkakshus, för till ett helt slott räckte inte degen, lol. Förresten tror jag att jag ska ha klänningen som jag sydde på igår på nyårsafton. Den vore liksom perfekt. Fast i så fall måste jag vara extremly försiktig för jag vill ju att den ska se som ny ut när projektskitet ska va klart. För övrigt har ja tjockiskläder på mig. Mjukisbyxor som inte är tighta, en tröja som dock är tight men det värsta är ändå på röven och benen. Jag kommer fortsätta att ha tjockiskläder hela dagen för det är ju julafton och då äter man, äter och äter. Har verkligen ingen lust att se mina egna former som jag lagt på mig. På mellandagarna tänker jag köpa fler mjukisbyxor, haha, som jag kan ha på mig ända tills jag blir i någorlunda okey form. Sen funderar jag allvarligt på att köpa en crosstrainer av julklappspengarna. Måste verkligen gå ner 10 kg för att kunna titta mig i en helkroppsspegel igen. Och det är exremly sad but true.
2008-12-24 @ 13:53:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0