Marie

OnsDag OndDag

Dålig dag. Är riktigt trött. Vädret är bara fuktigt, kallt. Det är mulet och mörkt, jag behöver sol. Har ingen som helst lust att ta mig ända till näsby bara för att sitta i tandläkarstolen i tjugo minuter-en halvtimme bara för att höra att jag borde borsta ordenkligare. Känner mig grymt ugly idag med, lite skabbig sådär. Märkte att jag är lättirriterad idag med. Kan bero på tröttheten, mycket troligt! När jag väntade på bussen i stan så va det en tjej som typ kollade på mig. Liksom hon stod nån meter ifrån och kollade mig rätt in i ögonen. Sen glodde hon några several times till. Sjukt irriterande. Liksom det är sånna här dagar man inte vill synas. Sen va bussen sen också. Och det gjorde ju ingenting bättre direkt. Tror jag ska skippa matten i eftermiddag också. Vi skulle nog ändå bara typ bli bjudna på fika och sånt sysslar jag inte med. Ska nog få tag på pappa och se om man jobbar eller ej. Om inte ska jag försöka få honom till att övningsköra med mig. Då kan han komma hit så kör vi till tandläkaren. Riktigt bra idé. Slipper jag bussen. Kanske slipper jag bussen hem också. Det vore ju fantastiskt! Bai..
2008-12-17 @ 10:58:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0