Marie

Life stinks

Jag är en nolla. Verkligen en fet big zero nolla. Och alla som är i min närhet tänker nog ofta på vilken loser jag är. En förlorare. Jag sitter så djupt ner i skiten och jag har inget som kan få mig att ta mig upp. Jag sitter fast här. Ensam och det finns ingen förståelse för ingen vet egentligen. Jag kommer aldrig komma ur skiten mina fötter klampar i, jag behöver något, någon som ger mig en riktigt stark viljestyrka. Jag är så trött på denna skit som alltid är likadan. Så trött på mig själv.
Mitt liv känns bara som a big waste of time.
2008-12-12 @ 20:41:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emma

Mary. Du får inte skriva, tänka eller känna så.

Nu tycker jag att du ska ta och gå och prata med någon som kan hjälpa dig. Gör du inte det så ska jag fan asa dig dit.

Jag gick och pratade med Arne Löfqvist vid östermalmskyrkan. Han är hur bra som helst at prata med. Han blev lite av en bästa vän.

Jag ska leta upp hans telefonnummer.

Orkar inte med att se dig såhär nere <3<3<3<3<3

2008-12-12 @ 21:22:31
URL: http://pinklady.blogg.se/
Postat av: Molly

jag vet inte vem som skulle se dig som en loser mer än du själv. du är modellsnygg (och har fått det bekräftat, eller hur? :), har en familj som tycker skitmkt om dig, en snäll pojkvän, du är duktig på att sy, du har två söta vovvar att promenera med, du har vänner att festa med, det går bra för dig i skolan osv. jag tycker det är skitsynd att du känner så och jag håller med Emma, du verkar behöva få lite hjälp av någon professionell.



alltså jag vet att man kan känna sig låg och kass osv men det är inte nyttigt att känna så 24/7. jag tycker inte du förtjänar att må så kass!

2008-12-12 @ 22:22:08
Postat av: Mary

Det handlar om mig, att jag måste ändra på mig. Visst skulle jag kasnke behöva prata med nån sådär men liksom for now klarar jag mig vad det gäller den saken. Och jag mår inte alltid lika bad som jag mådde igår, igår var over the top. Och alla har ju sina dagar då de mår skit.



Men i af, jag uppskattar att ni bryr er, both of you, verkligen tack <3

2008-12-13 @ 13:20:19
Postat av: Emma

Vi älskar dig Mary!

2008-12-13 @ 13:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0