Marie

God Jul

Hur har eran julafton varit?
Min julafton har i af varit riktigt bra faktiskt. Den har inte varit så märkvärdig egentligen men med tanke på den ångest jag haft de senaste jularna så är det den bästa julen på länge. Vi spenderade några timmar hos pappa. Åt lite julmat där och åt lite aladinchoklad. Pappa fick sina julklappar, jag och Henrik fick våra julklappspengar. Molly och Moa var också med ocg fick julskinka och prinskorv. Sedan åkte vi hemåt efter ett ganska bra tag. Hemma var det dax för mer julmat. Fast det var inget riktigt julbord direkt, det var mycket som fattades. Men det gjorde inget. Sedan var det julklappar som delades ut. Efter det tog jag och mamma fram massor med olika sorters choklad och kollade på grabben i graven bredvid. Inte den bästa filmen men den är väl helt okey. Det enda som fattades för att min jul skulle varit perfekt var Rickard, åf kårs. Men jag ska försöka sy klart min klänning och få klart lite av allt jag ligger efter med i skolan och åka upp till Gbg så fort som möjligt. Miss him so.
Om ni undrar vad jag fick i julklapp så fick jag ganska mycket pengar, fast 1000 kronor ska gå till en crosstrainer, vilket är bra! En biljett till Morrissey. Fick också en film, "Barnhemmet". And that's all. Fick ju mest bara pengar vilket jag också ville ha så jag är helnöjd. Sen har jag inte fått någon julklapp av Rickard än, den får jag när jag kommer upp till han. Då ska han också få sin. Vad fick ni i julklapp?   
2008-12-25 @ 00:14:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0