Marie

Update

*Min nedstämda-och-feel-bad period verkar avta och saker och ting känns lite lättare.
*Än så länge känns det helt okey att ha börjat skolan, kan bero på att det inte börjat på allvar än.
*Jag funderar på en ny mobil, en mobil med mp3. Har hittat en för 1000 riksdaler som verkar rätt bra. Egentligen behöver jag ingen ny men jag vill ha en i af.
*Moa (min hunden) är en liten blöjbäbis och börjar bli lite för långhårig.
*Jag längtar till lördag, då åker jag  till Dickard och får skjuts dit av papi.
*Övningskörde för första gången på motorväg, knappast någon utmaning, där är ju lättast att köra. För övrigt så går övningskörningen bra om ni nu skulle undra och tycker det är roli, förutom att öva på att parkera, baaaoring.
*Min vikt går neråt och jag planerar att bli av med några fler kilon.
*Alla mina kläder får inte plats i min garderob, har två stora datastolar med stora klädhögar på. Uiiiig ;_; skrynkliga klädor.
*Min hud är torr och jag smörjor och smörjor men det vill sig inte.
*Jag jobbar på min hållning, som jag nästan alltid gjort.

Massor med onödigt stuff men whatevoh.
2008-08-25 @ 23:56:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

listor rocks!

2008-08-29 @ 21:48:51
URL: http://desi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0