Marie

whatever mood

Idag är jag i ett konstigt och väldigt slött whatever mood .
Är seg i hela kroppen och inte minst i hjärnan .
Mina ögonlock är tunga och vill nog, precis som hela min kropp, att jag ska låta dem rulla ner och sen somna .
Ändå har jag sovit som jag ska inatt .
Det enda "ansträngande" jag gjort idag var en nästan två timmars promenad .
Men liksom såhär trött och seg brukar jag inte bli av mina sådana promenader .
Och till allt just nu så bara känner jag whatever .
Riktigt rastlös är jag också och har lust att göra nåt .
T.ex cykla en runda hade varit nice men min kropp och hjärna säger nej .
Sy något har jag stor lust att göra också men är rädd att jag är för degig för det så att jag bara syr utan att vara nogrann...
Och det är ett under att jag lyckats uträtta en del saker idag .

Men liksom WHATEVER !
2008-04-26 @ 18:31:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0