Marie

Tröttast

Trött är jag nu såhär då det börjar mörkna en aning ute .
Gick upp vid nio imorse , satt vid datorn och lite annat .
Hade egentligen tänkt att jag skulle cykla till skolan och innan dess gå en runda .
Sket i cykeln och promenaden .
I stället blev det a walk to schoolan .
Kom tio minuter för sent men det var ingen fara med det .
Hade fotolektion och fick en hel del bilder gjorda .
Felt good .
Sen efter skolan så åkte vi till Gittes Styvkällare .
Köpte tyg till mitt nästa plagg jag ska sy i textilen .
Sen hittade jag ett jättefint , verkligen , tyg som jag ska sy en klänning ut av .
Men innan jag kan sy klänningen måste jag gå ner några kilon , lol -_-

Ikväll ska jag nog kolla på O.C , såvida det inte finns nåt annat kul på tv .
Det är allt jag kommer orka .

2008-04-03 @ 18:36:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

Du måste visa bilder på grejer du sytt å så! *nyfiken*

2008-04-04 @ 21:02:38
Postat av: mary

yes , I will ^^

2008-04-04 @ 23:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0