Marie

Saturday

En otroligt lyckad lördag var det igår .
Jag har nog inte gjort så mk på en och samma dag på väldigt länge .
Rickard var här i helgen .
Lördagen började med en dusch och lite mannagrynsgröt .
Sedan ringde pappa och ville att vi skulle följa med honom till Ravlunda där han skulle do some skärmflygning .
(För er som inte vet , Ravlunda är en otroligt fin plats och ligger bredvid Haväng som vid sin tur ligger nästan vid Kivik )
I af så åkte vi med .
Först när vi kom fram så fanns där bara långhåriga kor och får där som betade .
Pappa började med testa och flyga .
Han fick upp skärmen men vinden var inte tillräckligt hård för att han skulle kunna flyga direkt .
Medans pappa höll på med sitt tog jag lite bilder .
Sen gick jag och Rickard ner på stranden och strosade runt där ett tag .
Efter det for vi iväg för att leta efter ett öppet café som vi också hittade till slut i Brösarp som inte ligger så långt ifrån Ravlunda .
Sedan körde pappa oss hem där vi snabbt bara fixade till oss och sedan åkte in till stan .
I stan väntade nämligen middag på resturang och biobesök .
Vi åt på Kristianstads Pizzeria som enligt mig har dem godaste kötträtterna .
Sedan hann vi gå en liten kort promenad och också köpa godis innan filmen började .
Vi såg Meet the spartans som verkligen var överdriven .
Verkligen inte värd att se på bio men vi hade gratisbiljetter så det gjorde inte så mk .
Efter en fläskfilé Oskár och en påse godis i kistan mådde man rätt illa och vandrade mot bussen .
Då kände jag mig really sugen att gå ut , på krogen och så .
Så vi tog bussen hem , fixade än en gång till oss och bytte kläder .
Drack varsin öl och varsin cider och åkte in till stan .
Vi gick till Biljard kompaniet där Emma , Olga , Meg och some more people var .
Fast där hann vi bara vara i högst 40 min för dem stängde 01.00 .
Resten av gänget förutom jag och Rickard drog vidare hemåt .
En aning onyktra hade vi peepee time och drog vidare till Hässle där vi tog varsin öl , värmde oss en aning och hade en trevlig pratstund .
Sen var det peepee time igen och ett snabbt besök på McDonalds och sen tog vi den sista bussen hem .

Really lyckad lördag <3

2008-04-20 @ 18:35:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0