Marie

parasiter

Cyklade till skolan idag och när jag skulle fly hem så kändes allt bra .
Var lite småseg som vanligt .
Ledde min cykel en bit och på den biten hann jag (TYVÄRR!) stöta på en gammal klasskompis .
Hon kollar på mig och försöker få ögonkontakt .
Jag hälsar, det fanns ju inte så mk annat jag kunde göra .
Kunde i och för sig skitit i det vilket jag hellre hade velat men det hade kännts rude .
Men vad som var extremt rude var att hon inte ens hälsade tillbaka .
Efter jag hade hälsat bara tittade hon bort med en sur min och passerade mig .
Störde mig på det riktigt länge och frågade mig själv "vad fan har jag gjort henne?!" .
Hon är en störd person i sig .
På högstadiet så kunde hon inte tolerera att hennes barndomskompis ville vara med andra än henne så hon blev sur jämt .
Och minsta lilla fel man gjorde tog hon åt sig personligen av .
Hon blev sur hur lätt som helst .
I af sen började jag cykla ut ur stan .
På en bro mötte jag två killar som var MEGA snobbarna .
La mest märke till den ena , han hade en ful såndär kort trench coat , backslick och stora fula solglasögon .
Precis när jag skulle cykla förbi dem så så börjar den ena harkla en snorloska .
Vidrigt !
Sen när jag kom förbi Härlöv tog jag landsvägen till Vä i stället för att köra i områdena i Öllsjö .
Där var helt tyst , inga bilar , inte en enda människa .
Det var bara vinden som brusade lite i öronen och fåglar som kvittrade .
Tänkte för mig själv att de flesta människor är så äckliga och trångsynta och att min värld hade varit så mk fridfullare utan dem .
2008-04-14 @ 20:45:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0