Marie

Giv mig styrka

Jag orkar inte .
Det finns flera saker jag borde göra .
Många saker .
Men det enda jag orkar göra är att träna och sitta här .
Det är en hopplös trötthet och antagligen nedstämdhet .
Jag är inte på topp och allt jag borde göra känns som en press och så fort jag ska göra nånting fastnar jag .
Fastnar sittandes på sängen , stolen eller golvet .
Det är inte bra alls .
De där sakerna behöver göras .
Var till och med ledig idag .
Har bara varit ute och joggat å gått .
Sen tvingade jag mig ner till konsum för att posta en grej .
Allt annat jag borde gjort finns kvar och pressar mig .
En jobbig press .
Lite lat ska jag också erkänna att jag är men den här gången är det inte bara det som spelar in just nu .
2008-04-22 @ 19:26:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

haha gud jag känner igen mig så himla mycket i det här inlägget. man är trött och nedstämd, och med all skolpress så blir det ännu värre och när man är så totalt skitpressad av allting så bara låser det sig och man klarar inget alls. sucks big time. jag är glad över dom dagar jag pallar plugga. ok nu vet jag inte om det är så du känner men jag kände igen mig i ditt inlägg iaf!

tänk på vad duktig du vart ändå som tränat och ändå postat den där grejen, i mean du är ju ändå ledig så du kunde typ bara chillat i soffan med godis eller så :D

2008-04-22 @ 22:41:53
Postat av: mary

ja , precis , det låser sig och man får inget gjort å blir mer å mer pressad .
samma här , idag lyckades jag skriva lite, inte mk men lite , på kulturhistorian , feelt good .

yea , det var väl alltid nåt (:

2008-04-23 @ 19:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0