Marie

Tisdag

Jag ha fått känna på livet som heltdisarbetare i klädbutik nu de två senaste dagarna. Gårdagen blev en liten chock måste jag säga och var så trött efter dagen att jag kunde bölat bara just för att jag var så trött. Idag känns det bättre men benen lika trötta och ryggen likaså som igår. Tycker det är lite jobbigt att det bara är tisdag idag och önskar att det kunde varit onsdag ist så att det var torsdag imorgon så att jag kunde få sova hur länge jag velat och åkt hem till Vä för att fira Henrik (som fyller år idag) och äta smörgåstårta.
2010-05-11 @ 19:09:40 Jag Permalink


Kommentarer
Postat av: jennifer,

var jobbar du då?

2010-05-12 @ 19:21:34
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0