Marie

Tisdag

Sov verkligen som en stock inatt, lyckades stänga av alarmet utan att vara vid medvetande. När jag vaknade med ett ryck vid tolv på dagen så mindes jag inte att jag stängt av den. Somnade sent så antagligen därför jag sov så djupt som jag gjorde. och nu sitter jag här vid ett på natten och är inte särskilt trött. Fan, dygnet vänt igen. Och hoppas inte jag ska få sådana problem att somna igen som jag hade under en period, skitjobbigt. Borde ta upp träningen igen så blir det nog lättare att somna, brukar vara så. Sen sa mamma att kamomillte hjälpte en att sova bättre. Värt att testa. Har dessutom slarvat med maten idag, åt ingen direkt mättande kvällsmat så då blev jag sugen på glassen i frysen och nu håller jag på att rosta mackor mitt i natten. Är sjukt sugen på chips, lol. Pinsam. Mådde senast lite bad över min kropp idag och så blir det like this. Har tänkt så himla länge nu att jag ska gå ner några kilon.

2010-01-13 @ 00:43:45 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0